miércoles, 8 de diciembre de 2010

PRESENTACIÓ

Em dic Núria i sóc de Martorell.
Aquest és el segon any que treballo de mestra. Sóc de primària, però aquest curs, a més, tinc l'oportunitat de conèixer l'etapa d'educació infantil.
Estic en una escola d'Olesa de Montserrat com a tutora de segon amb una dedicació de mitja jornada, i com a co-tutora de P5 amb un terç de jornada.És una escola de dues línies on m'hi trobo com a casa i on rebo un suport total.  suposa, Estic descobrint el que suposa una tutoria, i la veritat és que, tot i la feinada que comporta, m'adon que la satisfacció que m'aporta és infinitament superior.
Espero sortir d'aquest curs de formació amb la motxilla ben plena i amb un somriure d'orella a orella.

2 comentarios:

  1. Núria,
    He vist que no t'havia fet cap comentari a la presentació (sí ho tinc apuntat al quadern de seguiment). Jo també espero que aquesta motxilla s'ompli de recursos que puguin ser del teu interès.
    Lourdes Sotelo

    ResponderEliminar
  2. Hola Núria! Suposo que hauràs vist la meva avaluació. Ens tornem a veure el dimarts que ve. Salutacions.

    ResponderEliminar